30.11.09

Нов празник - „Ден на пасошот“

Денес е вистински празник за Македонија.
Европа реши повеќе да не не третира како граѓани од „...“ ред (или нешто уште полошо) и ни дозволи со нашите пасоши да влегуваме во нивните ценети држави.
Мојот пасош, сега вреди, исто онолку колку што вредеше пред 20 години.
Повеќе нема да го чувам во фиока и да му се чудам на улогата. Сега ќе можам да го земам и да одам каде ќе посакам. Нема да ги трпам малтретирањата и големите редови за вадење визи.
Денес повторно сум горда на мојот пасош.
Навистина, можеби набрзо нема да отидам никаде - но, чувството дека таа можност никој не ми ја спречува - е одлично. Ослободена сум од притисокот, од омаловажувањето, од презирот.
Многу сум благодарна што повторно се чувствувам како човек.
Се разбира, ознаките на нашиот пасош, многу им пречат на нашите јужни соседи, па тие и понатаму ќе не пуштаат во татковината со ливчиња.

После ова, вреди ли уште да се „замараме“ со преговори за името? Цела Европа, па и целиот свет ни го признава пасошот со Република Македонија и Македонец, само тие не. Тоа е еден против сите?!?



Многу одамна не сум била во Егејска Македонија, а сакам да одам во Воден, Кукуш, Лерин... А, сега можеби ќе одам, кога никој нема да ме малтретира за виза. Освен, зависи што ќе пишува на тоа нивно ливче?
Среќен Ден на пасошот на сите граѓани на Македонија!

No comments:

Post a Comment