28.1.10

Ти си ми во мислите - Дино Дворник

Кога веќе ми тргна со бесмртните...
сакам и за Дино Дворник да си напишам нешто.
Ако ЕКВ го носат „новиот бран“ во тогашната Југославија, Дино успева да го донесе фанкот.
На почетокот од неговата музичка кариера 1980 г. тоа тешко му оди, бидејќи е несфатен од публиката и дискографските куќи, па дури по 8 години, терајќи го својот „филм“ успева да се пробие.
До почетокот на `90 во дискотеките низ Југославија се пушташе само странска музика, но Оливер Мандиќ и Дино Дворник го сменија тоа...
За жал, токму на врвот од неговата кариера, концертните настапи ги прекинува војната („домовински рат“) и распадот на Југославија. Во тој период Дино заглавува со дроги, но женидбата и раѓањето на ќеркичката успеваат да го извлечат од хаосот.
Сепак, на 44 години завршува неговиот живот (2008), но останаа неговите песни кои се уште си ги пуштаме по журки...



Ти си ми во мислите (Ти си ми у мислима)



Уште ми талкаш во мисливе
Дури и сега кога не сум твој
Уште ме држиш во заби
Без тебе не сум веќе свој
И како сега да се простам од тебе?
И како сега да заборавам не се?

Ти ме креваш до облаци
Ти ме спушташ во гроб
Ти си град на мојот самрак
А јас секогаш, твој сум роб
И како сега да се откачам од тебе?
И како сега да заборавам на се?

Ти, ти си ми во мислите
Ти, ти си ми во градите
Уште ми пловиш во вените

Јас сум човек твој,
јас сум човек твој.

No comments:

Post a Comment