26.1.10

Како низ магла

Распустот на најголем дел од младите им помина како во магла. По цела ноќ само на компјутер, понекогаш со сила надвор на студот, а по цел ден спиење.
Во секојдневното „висење“ на интернет ми се чини дека се губи чувството за реалност. Далеку од тоа дека е неинтересно, зошто инаку би го правеле? Токму напротив, многу е интересно и заразно. (Да си признаам и јас многу не се разликувам од нив.)
Во последно време МСН-то е заменето со ФБ-то, зашто на МСН-то само брбориш, а на ФБ-то можеш и да воајерираш - таму има разни сликички од најинтимни до секакви други глупости. Не дека и тоа не станува досадно, но сепак, можеш да си коментираш, да си се рекламираш, да се глупираш, групираш, понекогаш и работа да изгубиш, на крај и да си разговараш со „пријателите“.
Е, кога сум кај разговорот, баш би сакала да ви пренесам еден пример:

toj: hello xD
taa: hi :))))
toj: kade vecer
taa: me zaeb drudarka mi :S
toj: ?
taa: mi stigna invite :)
za event :P
za hip-hop night
na fb
toj: lol
taa: brb 2 sek
tel :)
toj: k
taa: back
toj: i ti so si prais
taa: niss eve sedam
ti
?
toj: hah pa i ja isto
a so ti stana be so toj eventot??
taa: paaa mozebi ke ideme :P
ne se znae :D
toj: pa sakas zaedno da ideme
ako niso dr ke znaes za sigurno
taa: abe nz za toa
izlea u anja ke ideme
ali mislime da pomineme tamu
ti ke ides?
toj: per abe ustvari planot e u park da ideme
da si pieme pivce
ko lugje ;)
a ustvari so te zaebala taa?
taa: pa toa
niso od hip-hop night :(
ke sme idele u anja -.-
ali ako
nvm
toj: pa zaebi ja i ti nea
doi so nas u park ^^
taa: ne be neka ja
so saka neka prai
e aj ja idam
zzz
toj: ok, se slusame ;)
taa: se gledame
cao
mwa xD

и на крај, ниту се гледаат, ниту се слушаат - зашто на разговор (chat) само си се допишуваат (односно се читаат). Тој на една, таа на друга страна, ама важно времето им помина ко низ магла.
И? Го разбравте муабетот?
Прво, се разбира мора да биде на латиница зашто разно-разни: инвајт, евент, најт и сл. смешно изгледаат напишани со кирилица.
Второ, - ах тие смајлиња! Какви се емоции не прикажуваат: радост, шарм, незадоволство, нерешителност, сомнеж, двоумење... и што ли уште не?
И трето - кратенките - па тоа е врв на инвентивност! - лол, брб, ниш, нз, нвм, ззз, к - ако не знаете што значат - кој ви е крив?

1 comment:

  1. Епа, каде на ладново надвор? Мора малку (???)на facebook

    ReplyDelete