24.2.10

Има ли трето?

Ќерка ми ме искара за моите ставови за љубовта - оние поврзани со создавањето приказни. Вели, не било така. Па ме замисли. И почнав да се преиспитувам. Можеби не секогаш однапред создаваме некаква приказна. Ама...
Ако не е така, тогаш сè мора да е заради сексот. (Леле, ко Фројд сум!?!)
Не, сериозно. Ако не ја сфаќаме љубовта како спојување на две „сродни души“, втората варијанта е спојување заради физичка привлечност. Трето нема.
Во овој контекст, еве еден многу јак коментар од Бочваров:
lupcobocvarov
Љубовната поезија ја измислиле мажите и таа има само една поента – тие да можат бесплатно и на раат да им буричкаат на жените во гаќите.
Се` друго е само обланда.
А жените почнале да пишуваат љубовна поезија чисто заради докажување на интелектуалната рамноправност со мажите.
(А за Љупчо: фала многу што треба да се логираме за коментари. Јас не сум приврзаник на blog.mk, немам таму блог и затоа сум дискриминирана.)

No comments:

Post a Comment